Ведення безлекційних дисциплін на 3-5 курсах навчання

Пропоную усім викладачам не "вичитувати" лекції, а переходити в електронний режим роботи шляхом написання та відсилання лекційного матеріалу студентам старших курсів. Завдяки цьому, зникне проблема дублювання інформації: як ілюструє практика навчання в КНЕУ на старших курсах, 85% студентів працюють і не мають змоги відвідувати лекційні заняття. Через це на практичних/семінарських заняттях, дублюється інформація - студенти, що пропустили лекцію, задають уточнювальні питання, і викладач "розжовує" лекційних матеріал. На противагу цьому, ефективним рішенням цієї проблеми, на мою думку, є:
1) скорочення лекційних занять;
2) продовження семінарських/практичних занять (чи більша кількість годин, чи збільшення тривалості 1 заняття).
Голосів
15 / 300 (5%)
Триває збір підписів
Автор: Валерія Фомкіна 25.01.2017 15:40
Коментарі
Додати коментар
Додати коментар Редагувати коментар
Дмитро Воронець 8 років тому
Те, що лекції потребують змін - це загальновідомий факт. Традиційне "вичитування" лекційного матеріалу вже віджило своє, через наявність доступу в Інтернет у кожного студента, однак повністю прибирати лекції не доцільно. Набагато краще створити для кожного предмету окремий конспект, які отримуватимуть всі студенти, що проходять курс. Лекції ж проводити, але з більш глибоким роз'ясненням матеріалу, з наведенням прикладів тощо.